sobota, 16 lutego 2013

Krwawa Mary

Ulubiony drink mojej 2 połówki. Podany na początku naszej kolacji walentynkowej. Oryginalny przepis tu

Drink Krwawa Mary :

40ml wódki
100ml soku pomidorowego Pudliszki pikantny
1 łyżeczka soku z cytryny
pół łyżeczki sosu Worcestershire (ja nie dałam)
kilka kropel sosu Tabasco 
zwykła sól 
pieprz (ja zamiast pieprzu użyłam przyprawy grill barbecue firmy Royal Brand bo ma w sobie chili)
sól selerowa (nie miałam)

Do szklanki wrzucamy kostki lodu, wlewamy wódkę i sok pomidorowy następnie dodajemy sosy i przyprawy. Mieszamy długą łyżką, w razie potrzeby dopełnić sokiem pomidorowym. U mnie występuje z łodygą selera naciowego. 
Składniki drinka można zwiększać w razie potrzeby.
Kulinarne inspiracje i nagrody

3 komentarze:

  1. muszę w końcu spróbować krwawą Mery :)
    wiem że nikt nie przepada za zostawianiem linków do siebie, ale dzięki temu mamy szanse sie poznać :) mam nadzieję że się nie gniewasz
    u mnie ostatnie dni konkursu - zapraszam :) na dole posta jest link
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam sok pomidorowy ale krwawej jeszcze nie piłam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny przepis, pysznie to wygląda :-)
    Zapraszam do mnie :-)
    http://www.mecooks.com

    OdpowiedzUsuń