niedziela, 16 grudnia 2012

Mleczny blok z żelkami

Mleczny blok z żelkami i krakersami

składniki :
250 masła
500g mleka w proszku
1/2 szklanki wody
2/3 szklanki cukru pudru 
1 cukier waniliowy
250g krakersów 
1 szklanka żelek u mnie żelki Kapturki firmy Gusto 
1/2 szklanki prażonych migdałów

Roztapiamy masło, dodajemy do niego cukier, wodę i dobrze mieszamy. 

Do miski wsypujemy suche składniki, mleko, żelki, pokruszone krakersy i migdały uprażone na suchej patelni. Do tego wszystkiego dodajemy Ostudzone! masło i mieszamy wszystko razem (ja sie zapomniałam i dodałam gorące przez co część żelek się roztopiła). Ugniatamy lekko łyżką i wykładamy do formy wyłożonej folią aluminiową. 

Masa szybko zastyga więc dobrze jest mieć formę przygotowaną wcześniej. Nasz blok wkładamy do lodówki na minimum 3 godziny a najlepiej na całą noc. A potem zajadamy. Smacznego! 



Dzięki uprzejmości firmy Gusto mogłam w swoim pomyśle użyć żelek ich produkcji. Żelki kapturki mają pyszny owocowy smak a do tego ciekawy kształt ,który przypomina trochę czapki mikołaja.
Polecam bardzo serdecznie ich produkty!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz